Friday, September 11, 2009

KENAPA MESTI AKU??

Aku Sakit!!Benci!Marah!aku rasa sengsara dan pedih macam ni!!Sakit!Sangat memeritkan sampai aku tak boleh nak tangggung kesakitan ni!Aku keliru kenapa mesti aku rasa macam ni??Aku diantara sakit dan marah..Semua perasaan ini yang boleh menggambarkan apa yang aku rasa sekarang cuma sakit!Sakit hati!!sakit sangat sangat...Aku sakit faham tak??!kenapa nak buat aku rasa macam ni??kenapa korang tak pernah fikir apa perasaan aku?aku pun manusia aku tahu rasa sedih,rasa sakit.....jangan buat aku macam aku tak wujud di situ...!!

Kenapa?kenapa mesti aku yang rasa macam ni..huuu..aku benci bila aku nangis!!aku rasa diri aku sangat lemah!!!tolong la aku..cukup..hentikan semua bingit ni..cukup la..aku letih melihat semua ni.....aku dah teramat penat....setiap pukulan dan hentakan yang retak seakan memecahkan jantung aku yang berdenyut ni!Bukankah rumah tu sepatutnya membahagiakan??kenapa aku rasa tak berpeluang untuk menjadi bahagia. Jangan biar aku sunyi..Aku takut.Aku sangat takut sunyi. Aku takut bila aku mula membenci..aku akan berdendam..Bila aku hilang panduan...aku takut aku hilang dan jauh. Bila aku sesat siapa patut aku salahkan??bukankah mereka yang mendorong aku bertindak begini??mendorong aku untuk aku benci semua manusia..Kerana aku dibentuk dengan penuh rasa benci....tolong aku keluar dari sini..jangan biar aku bersendiri untuk menahan rasa sakit ni..

No comments:

Post a Comment